
Bu barədə “The Guardian” yazır. Bildirilir ki, sosial mediada yayılan viral paylaşımlar sayəsində kampaniya milli müzakirə nöqtəsinə və siyasi debat platformasına çevrilib.
Etirazçılar qiymətlərin bahalaşmasının səbəbini öz mənfəətlərini müştərilərdən üstün tutan supermarketlərin və iri istehsalçıların “oliqopoliyası”nda, həmçinin şirkətlər arasında rəqabətin olmamasında görürlər. Lakin supermarketlər hərbi münaqişələr, geosiyasət, əmtəə qiymətləri, məhsul məhsuldarlığı və iqlim kimi müxtəlif amilləri günahlandırır.
"The Guardian" xəbər verir ki, bu, son həftələrdə Avropada artan yaşayış xərclərinə qarşı keçirilən etiraz aksiyalarından biridir. Keçən ay Bolqarıstanda alıcılar ərzaq qiymətlərinin artmasına etiraz əlaməti olaraq iri pərakəndə satış şəbəkələrini və supermarketləri boykot etmişdilər ki, bu da dövriyyənin demək olar ki, 30% azalmasına səbəb olub. Yanvar ayında Xorvatiyada başlayan boykot Bosniya və Herseqovina, Monteneqro və Serbiyaya da yayılıb.
Sosial mediada "İtirəcəyimiz heç nə yoxdur, amma qazanacağımız hər şey var" mesajları yer alır.
Ölkədə əməliyyat meneceri kimi çalışan Qustavson deyir ki, COVİD-dən bəri ərzaq qiymətləri sadəcə qalxır, qalxır, qalxır.
İndi fəallar etirazlarını bazarın təxminən üçdə birini təşkil edən İsveçin aparıcı ərzaq pərakəndə satış qrupu və süd məhsulları istehsalçısı "Arla"ya qarşı üç həftəlik boykotla davam etdirməyi planlaşdırırlar.
"Zaman keçdikcə ərzaq qiymətləri artıb və bu, ən çox iqtisadi cəhətdən zəif olan ev təsərrüfatlarına - uşaqlı ailələr, tələbələr və pensiyası az olan qocalara ziyan vurub. Bu məsələ həll edilməlidir", - deyə Kənd Təsərrüfatı naziri Peter Kullqren bildirib.
Qeyd edək ki, 100 İsveç kronu 1manat 68 qəpikdir.
Tehsil-press.az