Ötən ay BŞTİ-yə daxil olan müraciətlərin əksəriyyəti dərhal cavablandırılıb

Ötən ay BŞTİ-yə daxil olan müraciətlərin əksəriyyəti dərhal cavablandırılıb Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin (BŞTİ) Telefon Məlumat Mərkəzinə (telefon: (+99412) 599-12-22) daxil olan zənglərlə və Vətəndaşların Qəbulu Mərkəzində 2019-cu ilin sentyabr ayı ərzində vətəndaşlara göstərilən xidmətlərlə bağlı statistika açıqlanıb.
Ötən ay ümumilikdə 15526 müraciət daxil olub. Müraciətlərin əksəriyyəti dərhal cavablandırılıb və operativ şəkildə həll olunub.
Telefon Məlumat Mərkəzində 1 347 zəng qəbul edilib. Vətəndaşların Qəbulu Mərkəzinə isə bu dövrdə 8760 vətəndaş müraciəti daxil olub. 351 vətəndaş sorğularına uyğun olaraq, elektron qaydada BŞTİ-nin müvafiq məsul şəxslərinin qəbuluna yazılıb.
Vətəndaşların Qəbulu Mərkəzində 4223 sənəd (vətəndaşlar tərəfindən 1629 ərizə, Təhsil Nazirliyindən 645, digər qurumlardan 154, məktəblərdən 1578 məktub, 58 strukturdaxili yazışma və 159 kadr ərizəsi) qəbul olunub və qeydiyyata alınıb. Həmçinin 845 elektron müraciətə baxılıb.
Daxil olan müraciətlər daha çox müxtəlif məsələlərin tənzimlənmə qaydalarının öyrənilməsi, işə qəbul, məktəbəhazırlıq qruplarına və I sinfə uşaqların qəbulu, şagirdlərin elektron yerdəyişməsi, təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsi, məktəblərdə sağlam və yaradıcı mühitin təmin olunması, informasiya təminatı və digər məsələləri əhatə edib.

Tehsil-press.az

Oxşar xəbərlər