
Bu fikirləri təhsil nazirinin müavini Firudin Qurbanov “Düşünən oxucu” müsabiqəsinin qaliblərinin mükafatlandırılması mərasimində AZƏRTAC-a müsahibəsində deyib.
Nazir müavini bildirib ki, şagirdlərin mütaliəsi işinin təşkili, onların mütaliəyə həvəsini daha da gücləndirmək və mütaliə vərdişlərini inkişaf etdirmək təhsil sahəsində prioritet vəzifələrdən biridir. Təhsil Nazirliyi sistemində 4 mindən artıq kitabxana fəaliyyət göstərir. Bu kitabxanaların əksəriyyəti ümumi təhsil müəssisələrindədir və daim yeni nəşrlərlə zənginləşdirilir.
“Sevindirici haldır ki, “Düşünən oxucu” müsabiqəsinə 20 mindən artıq şagird qoşulub. Onlardan final mərhələsinə 132 şagird keçib. Münsiflər 132 şagirdin videotəqdimatını qiymətləndirərək 30 qalib müəyyənləşdiriblər. Müsabiqənin nəticələri onu göstərir ki, məktəblilərimizin oxumağa həvəsi var”, - deyə təhsil nazirinin müavini Firudin Qurbanov diqqətə çatdırıb.
Tehsil-press.az