
Layihə çərçivəsində “ABAD”, “Azərsun”, “Dünyagöz”, “Easymark”, “Stimul Education” və digər nüfuzlu şirkətlərin sərgisi keçirilmişdir. Dövlət və özəl sektor nümayəndələrinin iştirak etdiyi tədbirin əsas məqsədi marketinqin son trendlərinin müzakirəsi, beynəlxalq təcrübənin, strateji həmlələrin tətbiqi, markalaşmada və xarici bazarlara addımlarda əsas məqamlara diqqət yönəltməkdir.
Tədbirin sonunda fəal tələbələr setifikat və digər həvəsləndirici hədiyyələrlə mükafatlandırılmişdır. “Dünyagöz” klinikası tərəfindən tələbələrə ödənişsiz müayinə və əməliyyat endirim kuponları və digər şirkətlərin hədiyyələri təqdim edilmişdir.
Tehsil-press.az


