“Azərbaycan Turizm və Menecment Universiteti kütləvi informasiya vasitələrində” kitabı “VM REKLAM” nəşriyyatında çapdan çıxıb.
Nəşr turizm və menecment sahəsində aparıcı təhsil ocağı sayılan Azərbaycan Turizm və Menecment Universitetinin (ATMU) qazandığı uğurların və qarşıda duran mühüm vəzifələrin kütləvi informasiya vasitələrində necə işıqlandırılmasından bəhs edir. Son bir ili əhatə edən kitab ATMU-nun inkişaf dinamikası ilə tanış olmaq istəyən mütəxəssislər və geniş oxucu kütləsi üçün nəzərdə tutulub.
Onun sözlərinə görə, buraxılışda ötən il ərzində ATMU-da keçirilmiş tədbirlər, görüşlər və yeniliklərə dair mətbuatda getmiş ən vacib 218 yazı xronoloji ardıcıllıqla təqdim olunur. Kitabın hazırlanmasında məqsəd universitetin son birillik fəaliyyətini təhlil etməklə ictimaiyyətə hesabat verməkdir. Kitab ATMU-nun fəaliyyətini gələcəkdə tədqiq etmək istəyənlər üçün etibarlı mənbə olacaq.
Nəşr turizm və menecment sahəsində aparıcı təhsil ocağı sayılan Azərbaycan Turizm və Menecment Universitetinin (ATMU) qazandığı uğurların və qarşıda duran mühüm vəzifələrin kütləvi informasiya vasitələrində necə işıqlandırılmasından bəhs edir. Son bir ili əhatə edən kitab ATMU-nun inkişaf dinamikası ilə tanış olmaq istəyən mütəxəssislər və geniş oxucu kütləsi üçün nəzərdə tutulub.
Onun sözlərinə görə, buraxılışda ötən il ərzində ATMU-da keçirilmiş tədbirlər, görüşlər və yeniliklərə dair mətbuatda getmiş ən vacib 218 yazı xronoloji ardıcıllıqla təqdim olunur. Kitabın hazırlanmasında məqsəd universitetin son birillik fəaliyyətini təhlil etməklə ictimaiyyətə hesabat verməkdir. Kitab ATMU-nun fəaliyyətini gələcəkdə tədqiq etmək istəyənlər üçün etibarlı mənbə olacaq.
ATMU-nun Mətbuat Xidməti