UNICEF müxtəlif ölkələrdə COVID-19 pandemiyasının və məktəblərin bağlanmasının uşaqlara təsiri ilə bağlı hesabat dərc edib.
“Uşaqlar həqiqətən də təhsil alırlarmı?” başlıqlı hesabatda göstərilir ki, 23 ölkədə 405 milyona yaxın məktəbyaşlı uşağı olan məktəblər üçüncü ildir ki, koronavirus pandemiyası səbəbindən hələ də tam açılmayıb və bir çox tələbə təhsili tərk etmək riski altındadır. UNICEF-in məlumatına görə, son 2 ildə təxminən 147 milyon uşaq üz-üzə təhsilin yarıdan çoxuna qatılmayıb. Bu, dünya miqyasında 2 trilyon saat tam zamanlı təhsilə sərf olunmuş vaxt deməkdir.
UNICEF-in icraçı direktoru Ketrin Rassel deyib: “Uşaqlar müəllimləri və həmyaşıdları ilə birbaşa əlaqə qura bilmirlərsə, onların təhsili zərər görür. Uşaqlar müəllimləri və həmyaşıdları ilə ümumiyyətlə ünsiyyət qura bilmədikdə, öyrənmə itkiləri geridönməz ola bilər. Öyrənmə imkanında bərabərsizliyin artması o deməkdir ki, təhsil ən böyük ekvalayzer deyil, ən böyük bölücüyə çevrilmək təhlükəsi ilə üz-üzədir. Dünya uşaqlarımıza təhsil verə bilməsə, hamımız əziyyət çəkəcəyik”.
UNICEF-in məlumatına görə, Liberiyada dövlət məktəbi şagirdlərinin 43 faizi məktəblər 2020-ci ilin dekabrında yenidən açıldıqdan sonra məktəbə qayıtmayıb. Cənubi Afrikada məktəbdənkənar tələbələrin sayı 2020-ci ilin martından 2021-ci ilin iyuluna qədər üç dəfə artaraq 250.000-dən 750.000-ə yüksəldi. Uqandada 2022-ci ilin yanvar ayında məktəb yaşlı hər on uşaqdan biri məktəbə getmirdi. Malavidə qızların orta məktəbi tərk etmə nisbəti 48 faiz artıb. Keniyada 10-19 yaş arası 4000 yeniyetmə arasında aparılan sorğu nəticəsində məlum olub ki, qızların 16 faizi və oğlanların 8 faizi məktəbə qayıtmayıb. Sorğu edilən 32 ölkədə və ərazidə təxminən 14 yaşlı səkkizinci sinif şagirdlərinin dörddə birinin əsas oxu bacarıqları yox idi və onların yarıdan çoxunun 7 yaşında ikinci sinif şagirdindən gözlədiyi hesablama qabiliyyəti yox idi.
Tehsil-press.az
“Uşaqlar həqiqətən də təhsil alırlarmı?” başlıqlı hesabatda göstərilir ki, 23 ölkədə 405 milyona yaxın məktəbyaşlı uşağı olan məktəblər üçüncü ildir ki, koronavirus pandemiyası səbəbindən hələ də tam açılmayıb və bir çox tələbə təhsili tərk etmək riski altındadır. UNICEF-in məlumatına görə, son 2 ildə təxminən 147 milyon uşaq üz-üzə təhsilin yarıdan çoxuna qatılmayıb. Bu, dünya miqyasında 2 trilyon saat tam zamanlı təhsilə sərf olunmuş vaxt deməkdir.
UNICEF-in icraçı direktoru Ketrin Rassel deyib: “Uşaqlar müəllimləri və həmyaşıdları ilə birbaşa əlaqə qura bilmirlərsə, onların təhsili zərər görür. Uşaqlar müəllimləri və həmyaşıdları ilə ümumiyyətlə ünsiyyət qura bilmədikdə, öyrənmə itkiləri geridönməz ola bilər. Öyrənmə imkanında bərabərsizliyin artması o deməkdir ki, təhsil ən böyük ekvalayzer deyil, ən böyük bölücüyə çevrilmək təhlükəsi ilə üz-üzədir. Dünya uşaqlarımıza təhsil verə bilməsə, hamımız əziyyət çəkəcəyik”.
UNICEF-in məlumatına görə, Liberiyada dövlət məktəbi şagirdlərinin 43 faizi məktəblər 2020-ci ilin dekabrında yenidən açıldıqdan sonra məktəbə qayıtmayıb. Cənubi Afrikada məktəbdənkənar tələbələrin sayı 2020-ci ilin martından 2021-ci ilin iyuluna qədər üç dəfə artaraq 250.000-dən 750.000-ə yüksəldi. Uqandada 2022-ci ilin yanvar ayında məktəb yaşlı hər on uşaqdan biri məktəbə getmirdi. Malavidə qızların orta məktəbi tərk etmə nisbəti 48 faiz artıb. Keniyada 10-19 yaş arası 4000 yeniyetmə arasında aparılan sorğu nəticəsində məlum olub ki, qızların 16 faizi və oğlanların 8 faizi məktəbə qayıtmayıb. Sorğu edilən 32 ölkədə və ərazidə təxminən 14 yaşlı səkkizinci sinif şagirdlərinin dörddə birinin əsas oxu bacarıqları yox idi və onların yarıdan çoxunun 7 yaşında ikinci sinif şagirdindən gözlədiyi hesablama qabiliyyəti yox idi.
Tehsil-press.az